Çarşamba, Mart 03, 2010

Bahar Geldi Kapımızaaaaaaaa! tırtıldım kelebek oldum ,dirildim : )

içim kıpıırr kıppırr :)yok benden mutlusu şu dakikalarda. havaya felan zıpladım resmen :) fatima'nın konserinee gidecegim ve çok çok tesadüfi oldu bu. bensu arkadasımın bloguna bakarken onun izmirdekine gidemiyorum fakat ankaradakine gidicegeim tarzındaki yazısını okuyunca; nasıl yaaa??? diye bi zıpladım yerimden. izmire mi geliyor yani oldum ve direk last fm den bir kolaçan ettim ortalığı. ve evet, evet, izmirde haftaiçi bir gün ama neticede izmir'de:) yani hatırlıyorum da geçen yıl istanbula geldiklerinde gidememiştim bazı sebeplerden dolayı üzülmüştüm  buruktu içim ama şimdi bu o kadar güzel bir haber ki benim için. ımmmhhh pek tatlı, pek kıpırdak bir konser olacak:):)
be heyyy  hayat kocaman bir gülücükle seviyorum mu ne seni ?
: )
bahar geldi kapımızaaaaa!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder