Cuma, Ağustos 27, 2010

güneyi selamlamanın sevinci

içimde hala. güneyin güzelliği ve o denizin fena sıcaklığı. alışık değilmişim onu anladım. yıllardır buz gibi ege suları ilaçmış onu bildim bu yaz. ama içimin huzurunun aynısını ege de bulmadım onu da bildim.
 olympos a giderken yazıhaneden başlayarak yolculugumuzu videolayıp fotografladık. mutlu mutlu kampanyalı ayrı gideceğimiz sanarken otobüsün boslugundan yaralanarak yanyana gittik. uyumayı seven tipler olarak ne kadar rahatsızlık verici olsada otobüs yolculuğumusda uyumayı başarabildik. antalya terminale geldiğimizde ufak bir kahvalyı yaptık ve ardından olympos kavsagına gidebilmek için ilçe terminale yöneldik. otobüshareket etmeden birer sigara yakıp biraz baygın biraz uykulu sigaralarımızı söndürüp otobüse bindik. başta etrafı seyrederek ve arkamızda oturan 3 kafadar arkadaşın dalış muhabbetlerini kıskanarak biraz yol aldık fakat sonrasına ben dayanamadım ben uyumuşum. :)

olympos kavsagına geldiğimizde daha cok italyan turistlerin artistlerine denk geldik güldük biraz. gene video kaydı aldık ve pansiyonumuza yerleşmek için tekrardan otobüse atladık. olympos' un içine doğru ilerledikçe ağaç evleri gördükçe yorum yapmaya başladık. hangisi güzel aa bak bunu internette ararken görmüştük ama bak uzakmış gibi muhabbet etmeye başladık. keyifli bir yorgunluk ile pansiyonumuz önünde indik ve kıvrak bir şekilde odamıza yerleşip biraz dinlendikten sonra kahvaltı etmeye cıktık. orada bulunan arkadaşlarımız ile birlikte kahvaltı muhabbet ikilisini yaptıktan sonra olympos'un tadına parmak atma hevesiyle pansiyondan ayrıldık. :)

cok uzun sürmeyen olympos antik kent girişine ilerleyen yolu inceleyerek yavaş yolalırken içeridekileri merak ediyorduk bir yandan da. plaj kartlarımızı temin ettikten sonra çok fazla içerilere gitmeden yol boyunca ilgimizi çeken antik çağ eserleri(!)ni inceledik. gidiş yolunda yüzeysel bir bakıştı bizimkisi. aradaki kaynak sular kısmı benim en çok ilgimi çeken yerlerdi:) çünkü soğuktu ve tam benlik hiç çekinmeden suya ufacık suya giriyordum ve genelde derede yüzüştüm çünkü deniz suyu fazla sıcaktı. :/