Perşembe, Mayıs 07, 2009

ARKADAS


Hanisi yoktur senin icin onla veya onlarla birseyler yaparken. Bilirsin ne düsündügünü ve hissedersin yanılmazsın cogunda da hislerinin. Bazen yüregin acır bazense kahkahlarınla duvarları yıkarsın ... İşte o zamanlarda yanındadır ,arkandadır seninledir. Arkadaş...
Dört koca sene gecirdigimiz.. Ve ardından getireceklerini bilmedigimiz yıllar var önümüzde. Kenetlenmek istegini sürdürecegimiz icimizde. Sonlara pek inanmam belki biraz sacma, bilmiyorum genede... Fakat bir son olacaksa eger bu bizimkinde olmuyacaktır, bizim arkadaslıgımızda degildir diyorum .Ben hüznümü bulastırmak icin gene sizin dibinizde bitiveririm elbet gelecek yılların birinde, belkide gene bi bahar yagmurunda olur bu an . O da mı olmadı, o zaman da kahkahalarıma ortak isterim ben illa ki . İgrenc espirilerime gülün isterim bu seferde, gecmiş zamanlarımızda ki gibi ... Gene bulurum dedim ya işte benim arkadaslıgım arkadaslarımda bunu ister bilirim en azından hissederim ve bilirim ki bunda yanılmam. Hosluklarımız hep bizde kalsın, kavgalamırız, daraldıgımız anlarda ... Bizde bizde kalalım uzaklar her zaman icimize kadar gelse bile...
Hoş kalalım her zamanki gibi ARKADAŞ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder