Salı, Mayıs 05, 2009

Hoş Kalalım Her Zamanki Gibi

hersey bir yerde kalsın
hasretler
özlemler
iç çekişler
ve sen bir yerde kal
ve ben bir yerde
yerdegiştiren sadece sehirlerarası otobusler , trenler olsun
içinde yanlızlar tasısın sadece
ve bedenler
ve maneviyatlar
az kaldı
herseyi tüketmeyesin diye
az bıraktı hayat sana
yanlızlıklarınızı tüketin önce
elinize avucunuza sıgmayan
yanagını ıslatan
icini titreten
gecmisin
özlemine doyamadıgınız gecmisiniz
alevlenen gözlerindeki
damagındaki tad
belkide kadehine her aksamüstü bir kadeh doldurdugun
...
kimbilir karsı kıyıda belkide aska inanan biri cıkar
sana el sallar karsı vapurdan belkide
elini yanagına hafifce sürer sanki gözyaslarını görmüyormuscasına
sanki sadece elmacık kemiklerinin üstündeki o lastik gibi görünen yanaklarını sıkmak ister gibi algılanır senin icinde
ki farklı da degildir
o sadece onu yapmıstır
ve bilmeden de gözyaslarını, tazelikle akan, gözyaslarını siler
farkında mıdır ici
diye sorarsın kendi kendine
ama kimbilir ...
gözlerini uzaga dikmek pekte huzura kavusturmaz seni
bunalımın dogurdugu asklar görür gözlerin uzaklarda
umutlarını yüklemek gelir icinden
umut saran gökyüzü seni cagırmazken bile icine
sen hissedersin
...
tanju okan bagırır plaktan ''askı bulacaksın''
gülersin dudagını hafif kaydırarak
kafanı kapalı olan pencerenin perdesinin oldugu yöne cevirirsin
günesi gormek istemek midir senin istedigin
günesi görmek...
yok..istemezsin
...
nereden nerelere
gitmek
oradan buraya gitmek
buradan oraya gelmek
tersliklerle yasamak
orda bırakmak
orada bıkmak
burda devam etmek
...
haftanın 3 te 2 sisin benim için.
bunun bir anlamı yok cogunca
ama benim icin buyuk bir anlam bu
3 te aglamaktır benim icin
3te 1 de de aglanır
3 te 2 de de
3 te 3 te de.
ama en cok 3 te 2 aglattı beni
o yüzden yerin,anlamın; 3 te 2dir
biri bilir ikisi bilir ücü bilir
belki dördü de bilir cevremdeki insanlardan
ama 4 te biri bile anlamaz bu olan biteni .
anlatmak gibi derdim yok
onu da geride bıraktım
özlediklerimi, öldürdüklerimi, sevdiklerimi... hepsini geride bıraktım
yanımda gelecegim var
''yalnız'' gelecegim
ne komik geldi suan bu iki sözcük .
aslında ilk yazmak istediklerim son yazacaklarım da bunlar degildi
ah şu şarkıların gözü kör olsun diyelim o zaman
daha bi dibe vursun ,
belki birileri bir yerlerde kadehleri fırlatır aynı zaman aralıgında
kimbilir...
hoş kalalım
her zamanki gibi.

2 yorum:

  1. zamanın doğurduğu olgulardı,
    zamanın çocuklarıydı onlar..
    onların olmayı da biz seçtik
    ve zaman seçti bizsiz kalmaları gerektiğini..

    YanıtlaSil
  2. zaman en büyük dostumdu
    zamana bıraktım cogu zaman!
    gördüm ki
    zamansızlık lazımmıs
    zamanını almısım zamanın
    benliğimin zamansızlıgında yasıyorum artık.(..)

    YanıtlaSil