Cumartesi, Şubat 13, 2010

güzellikler arşivine bir güzellik daha eklendi




Bugün kendime bir güzellik yaptım. Sabahın erken saatinde uyanıp, karşıyaka'nın pekte bilmediğim bir yerinde seminere gitmek için haftasonu bu tek güzel uyunulası cumartesi günümü -hatta buna yarını da ekliyecegim- feda ettim. tabi güzellik yok henüz işin bu tarafında. Seminer bitti alsancağa geçecektim artık Nazım a gitmeden kitapsana girdim ve kendime bir güzellik yaptım. İletişim artık kitapsan olmuştu, alsancaga gelişlerimde - gelişlerimizde- uğrardık. daldım içeriye önce kitaplara göz attım biraz sonra müzik reyonuna yöneldim, gözlerim aradığımı gene bulamadı, gene yok sanırım dedim içimden sonrasında önceden de birkaç kez sordugum gibi ilgilenen adama yöneldim ve- pardon birsen tezer'in albümü geldi mi acaba? dedim. Mutluydum.


kulaklarıma şenlik, güzellik...
 =),

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder