Perşembe, Mart 05, 2009

Dünümdü Belkide



bizim içimizdeydi olan bitenler
hayır biz öyle yasamadık ki ...
rahat olmadık mı ?
yorulmadıkta...
aah sen cok güzel yemek yapardın ve ben..
''yemek yapan erkekler'' (minik bir gülümseme degil mi)
bilirsin işte hayrandım (ne komedi)
ve bir keresinde de cok hastalanmıstım sen bana gelip evin halini görünce yerleri silmiştin...
ne komikti o an ''pis kız gökce'' bunu da demedin
sonra benim internet merakım pıt pıt pıt ...
''kücük kızsın sen daha gökce baksana''
hayır yok öyle birsey ...
ne?
...
gercekten de tat vardı gecmiste
şimdi ben tat dedim diye sen şeker katarsın fasulyeye herneyse
diyordum ya tat işte aslında tat degildi o bana öyle gelmişti
ben tatlı seviyorum ondan tat diyorum
hadi gül ...

ımm
bosver ben sacmalıyorum gene ...
gidecek misin ?
peki tamam anlamıştım
ama daha önce beni gönder buradan...
bak uçak
hadi el salla bana,
gelirmişim gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder