Cuma, Mart 20, 2009

savruldu saclarım , zaman .. uctu bocek



düsündüklerimi saklıyorum biran için , bende kalsınlar
iki baslılık yapsınlar dır dırlarını cekeyim bir müddet.
..
cocuk gibi dolasayım papatya tarlalarında
tac yapayım papatyalardan
ve bir demette annem icin koparayım köklerinden
güneş gözlerimi alsın
uzaga dogru kafamı cevireyim sırtım dönük olsun digerlerine
saclarım savrulsun o anlık rüzgarda
öyle bir esinti...
..
sonra sen olma siz olmayın
gene bana aksın zaman
..
aklıma eski hikayelerde gelmesin,
peri masalı şaşırtmacalarıda olmasın
benim hikayem yazılısın papatyaların arasında
ardımdan bakan günes yazsın
kelimeleri aksın avuclarıma
uc uc böcegi de konsun ellime
onu ucurayım ellerimde
aksın zaman ucsun uc uc böcegi ...


savrulan saclarımda zaman bocegini gezdirdim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder