Perşembe, Temmuz 23, 2009

Hakikatli Yol- hisler



az önce yazmaya basladım ve yazdıklarımın hepsi gitti !aksilik benim peşimi bırakmaz bunu biliyorum ama suan biraz kendimi kasıcam yazmak istediklerimi yazarken; cünkü az önce gercekten de aklımdan gecenlerde tatilimin baslangıcı, sonu yazılıydı. şuan ise aksiligin yazıma getirdigi gerginlik var elimde de aklımda...

hakikatli yoldu baslıgım
hakkaten yola koyulmustuk alalacele hazırlandık ve cıktık . yolculugun uyandırdıgı duyguya kapılmak istiyordum fakat kendimi hala uyandırılacak gibi bekletiyordum cünkü tatil icin attıgım her adım fiyasko olmustu.
bu sefer kendimi inandırmak icin birşeylere ihtiycım vardı.mesela en basitinden denizin o tuzlu kokusu veya ayaklarımın denizin serin sularına dogru ilk adımını atması ve son olarakta kumsalın yumusacık kumunu tenimden silkelerken kendimi bulmak ... ancak bu ücünden biri inandırıcı duruyordu benim için. otobüs ilerledikce bu üc ihtimalden birini ilahlastırıyordu icim. ve kumsalda tenime yapısan kumu elimle temizlerken ben tatildeydim artık !

tatil, arkadaşlar, yeni insanlar, tanıstıklarım , hislerim bu altı gün boyunca benimle kenetlendiler. içim bir taraftan olabildigine huzursuzdu hala.. aklım aydındaydı ,yarım bıraktıgım işlerimde ve sorumluluklarımda kaldı. kafa dinlemek amaclı degildi belki bu tatil ama fazlasıyla eglenceli bi tatildi .ve hislerim beni gene yanıltmadılar; insanlar bulundugum yerler belki eskisinden farklıydı ama hislerim hep aynıydı ve beni hiç yanıltmadı.
şimdi ise özledigim müziklerim ve kafamdakilerle yolumdayım yeniden.
yorgunluk...
tatil yorgunlugu ,tatlı yorgunluk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder