Cuma, Ağustos 14, 2009

geçiniz

sevemedim işte bir türlü. aman efendim ayh ben böyle şöyle yaptım da, bu arkadaşlar şu dostlar ile şöylee bi eglendim de öyyle bir eglendim de, şöyle şurdan şu şekilde gidip bu şekilde varıp oralardan sohbet ettik de felanda fişmekanda...
her defasında elimi çeneme götürüp ne sizi dinlemek zorunlulugu hissediyorum ne de siz bunu yapın istiyorum.

bırakın canım bunları...

ne kadar eglendigim bana(bize) kalsın efendim, siz -mümkünse- ''ne haber?''den öte kısmında kalmayın.


bencesi bunlar ,bencilcesi degil. (yanlış anlşılırım kesin)

-olaylar birinin bakış açısından,herkesin bir fikri oldugu üzre anlatılagelir.bana bişeyler katabildigi gibi yasanılanlara da anlam güzellik katabilen yanımdakiler ve ben,paylasımından geciyor eglence kavramım.eglence anlayısı kişisellik tasıyor fazlasıyla.o yüzden kimseyi yargılamıyorum yanlıs anlasılmak istemem.yani insanların biraz böyle ve şöylelik katmaları garip geliyor bazen. genede tırnak icinde belirtmek lazım ; belki bazılarımız böyle hoşlanıyoruz ama dedigim gibi bencesi öyle degil.

kısacası : ''geçiniz!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder