Çarşamba, Eylül 02, 2009

bir yılın dönümü




geçen yıl bugün umutlarımı bir ülke-
den bir ülkeye uçurmuştum.
ne de çabuk geçmiş bir yıl
sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim ben şimdi...
bu kadar yaşanmışlığa verip kendimi şanslı saymaktan başka bir halt gelmiyor bugün elimden.

dünün hataları oldu mu , oldu. ama bu dünün güzelliğini alıp götürmeye yetmedi.bu aralar yarınlar çok sıkıcı benim için. Kafamı gökyüzüne çevirmeyeli oldu epey, birilerinin benim çenemden tutup kafamı gökyüzüne çevirmesini bekliyorum sanırım haha.

hala inanamıyorum bir yılın bu kadar hızlı geçmesine!
ya daha benim dünümdü bu , ne ara bir yıl girdi bu araya.
sitemliyim.sebeplerim de var.

şimdi ise iki fotoğraf karesi arasına sıkıştırılmış gibi hissediyorum bu geçen bir yılı.

Ne üzücü, susturulmuş gibiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder