Çarşamba, Eylül 16, 2009

O gün Pazardı ve Levent gelmişti...

o gün pazardı ve benim bir misafirim vardı goca aydında ...
uykusuzlugu ve ayagında bot olanlar icin yorucu bir gün olacaktı besbelli. :) levent geldi aydının ac kedilerine ragmen kahvaltı yaptık, ne oldugunu pek bilmedigimi sandıgım börek söyledim ''paçanga'' mıydı halbuki biliyormusum annemin yaptıgı böreklerden biriymiş ama biz buna evde öyle demiyorduk bizim evde onun adı paçanga değildi, içi tavuklu sebzeli börekti sadece. levent tost yedi yemeye çalıştı çünkü kedi de ortak olmak istiyordu. aslında biz aydında kedileri beslemiyoruz sırf misafirlerimiz gelsinde bizim kedicikleri beslesinler diye :) kedimiz cok ısrarcıydı ve leventi secmişti o kadar kişi arasından :)  masamızı değiştirdik kar etmedi kedimiz ağaca tırmandı bu sefer napalım dedik artık cayları içip kalkalım en iyisi buradan dedik ... tabi birde aydının ufaklıkları pecete satan cocuklarda pek sevdiler leventi ısrarla ona geliyorlardı garipti yani tabiri caizse mıknatıs gibi illa kendine cekiyordu onları :)
sonra kar helvası yiyecek olduk ama abimiz henüz tezgahı acmamıstı neyse dedik hadi madem eski'ye gidelim.pek severim ben eskiyi .leventte görsün istemiştim.dısarıdan baktık müzik sesleri geliyordu -uuw süper dedim . ama kapıyı acık gormeyince u uw oldum tekrardan. zorladık hafiften kapıyı ama belli ki daha acık degildiler... sonra biraz daha gezdirdim leventi, ayakları acıdı biraz ama napalım yapcak bişiy bulamadım :) .
tekrar döndük eskiye... evet bu sefer acıktı oturduk, cok güzel bir gündü baslamıştı ve devam ediyordu nihayetinde... fotograflar cektim levent pek sevmiyor karelerde olmayı ama bi tanede olsa aldık bir kareye ... hoş fotograflar oldu bi kısmını paylasayım.ben pek çirkindim hep böyle cirkin fotograflarım olsun istemiştim zaten hep ! :))
tütün öldürür ve güldürür çay ve kahve lüksleridir.
renkli degil ama cok hoşuma gitti...
      bence benim romatizmamın tek sebebi bu tütünler -her ne kadar siz bu tezime gülsenizde bu böyle .-

levent kahveyi pek sever objektifleri sevmez...
leventi anlatan bir kare-tamamıyle olmasada-
bunu cok sevdim ellerim dans ediyor cünkü :)
bide kaymış ya hoşuma gitti.saol levent!
hep böyle çirkin bir fotografım olsun istemişimdir :p
he bi de böyle şapşal :)
ve smo-king ellerimde can verir.. :)
ne güzel bir gündü , ne güzel muhabbet ettik. muglayı hic özlememiştim ama oradakileri özledigimi, muhabbetimizi özledigimi anladım... iyi ki de gelmişsin be levent! hem ne güzel sayemde aydının neleri meshur onları da ögrendin,aydını ögrendin ,tatlı bi amcayla muahbbet ettin tecrübelrini paylastı cok gezenin ögrencegini bir defa daha ögrendin  :))  kar helvası yiyemedik ama olsun bir daha ki gelişine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder