Pazartesi, Kasım 23, 2009

so many people singing blues.. but.. so is that you wanted??


Bizim kız- Cerenkız ile - iki yıl öncesine geri döndük. Mekan aynı. Tınılar aynı. Görüntüler aynı. Yaşadığımız günün tadı gene kekremsi idi.




Konu blues ise böyle birşey olamaz diye düşünüyorum her defasında neden bir kekremsilik var olabilir ki?
-evet, gayette olabiliyor.
İnsanlar bir elinde biraları güzel blues tınıları eşliğinde bir hayli güzel eğleniyor-ki ben de dahil- daha sonrası insanların sacmalamaları o biraları burnlarından faşur fuşur akıttırmak istemeleri.
peki ben nasıl hatırlamak istiyorum bunu biliyor musunuz? gayette adam sende ne de güzeldi herşey oh mis deyip sırtımı koltuğa verdiğim o anlardaki gibi bir güzellikle rahatlıkla ne de güzel bir festivaldi demek istiyorum. hatunun performansına bittim. Ray amcayı dinleyemedim. Keyif yapıp biraz geç gittik. An itibariyle iyi yaptık fakat ordaki kacırdığımız anları düşününce bunun kıyaslamasına girmek istemediğimi farkediyorum.

                                                  

Lafı kısa kesmeye ihtiyacım var içimden gelen bu. güzel bir akşamdı , çirkin bir geceydi, güzel bir geceyarısı idi. hayatın gözünü seveyim!

                                        Güzel olan (1):  
                                                             
Güzel olmayan: olayların gayet ''beni bağlamaz peh'' modlarında hayatta akması. Hepten uyuzum.
                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder