Cumartesi, Haziran 27, 2009

Son Yudumun Hesabı Yoktur

katıksız olan bir şey içelim mi bu aksam tek bir kadehten. böyle akıp gitsin damagımızdan tadını farkederken neye benzetmek istesek ki? bögürtlen mi yok cok sıradan gelir sana ama o benim en sevdigim tattır sadece benim hatrıma iç sende. bari bunun tadı damagından aksın benim için.

cok ta zor degil.haydi benim icin yapabilecek cok ta birseyinyok. yap bunu.yarım kalan bir özneyim karsında, cokta fazla özenilmedim senin icin. ''ilgini cekmek icin napabilirdim?'' demedim, gecirmedim bunu bigün olsun icimden cünkü bunu sen yaşa sen hisset istedim , ne ya bencillik mi yapsaydım ? asla !
yüzündeki her degişimin bir anlamı vardır insanın ; ya benimkiler nasıldı hic farkedildi mi tarafından ? edilsin istedim ama dillendiremedim. olabilmesi cok zor seyler istemedim belki ama istediklerim sadece benim zorlamamdan ziyade istenerek yapılsındı . -di ler ve -dı lar; sıktılar beni hakkaten. tekrarlamak cok bunaltıcı ama bunu yapmak gerek duruma göre . şarabın etkisini gösterdigi anda da olmasın bunlar ayık konusalım seninle. ben tüm sevgimi ayık kafayla dile getirdim sevgimde saftı icimde. içimde, agzımda işte ya her uzvuma kadar saftım ki belkide ondandı seni kaybedi
şim.



kadehin ilk yudumu bana içildiginde dur dedim dur ki son yudumun hesabını katma tüm bu yazılan söylenilenlere.katıksızsa eger benim algım , elimin uzandıgı dilimin vardıgı hersey; son yudumumuzu Stalin'e icelim o zaman.
Stalin'e.







not: bunu birayla yapmak caizdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder