Pazartesi, Şubat 02, 2009

cherry blossom girl dinledim alakam yok kendimle

bazı şeyler.. sorunları gercekten de örttügümüzü mü düsünürüz acaba icimiz rahat eder gibi mi hissederiz gercekten? onları bıraktıgımızda , ne biliyim işte bi kenara terketsende aynı şey , itekleyip atsanda.. o yüzden nitelendirmek istemiyorum cok fazla, anlatmak istedigim şeyi.


hissedemiyorum ama..
söyle bana icimdeki gercekleri hangi çöp bidonunun icine bosaltayım. icimin dolu oldugunu salak gibi kendimi oraya ordan attıgımı düsünme de şimdi.. ama bu bir filiz bence yalancı bahara acılan bir filiz. yalan dallı , kiraz gibi meyveleri. neden mi kiraz gibi öyle cekiyor işte onlarda gercegi.insanları kendine ceker ya kiraz -kücük cocuklar bile kulaklarına küpe diye oynar onlarla herkese göre ayrı bi cekiciligi simgeler diye düsündüm bazen kirazlar icin- evet gercegi demiştim. ne kadar sacmaladın dedirtti belki de ama yalanlarda hayatımızın bir gercegi olup cıktı cünkü. söyle hadi hayır gökce haksızdın de bakalım. sanmıyorum ya gercekten ben ruhsuz degilim henüz sadece insanlara öyle göstermeye calısıyorum daha fazla üzülmemek adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder